Is a HomePage: bool(false)
Current page-id: 416
Home page-id: 641

Should be HomePage: bool(false)

Current LangCode: nl

is a MiniSite: bool(false)

Should Load Subnav: bool(true)

Has Sidebar: bool(false)

Should Load Sidebar: bool(false)

Has bottomMenu: bool(false)


Op zoek naar inspiratie?
Smullen maar!

Zalige workshop

Camino is een familiale bouwgroep met 11 sterke merken zoals Durabrik, Ecopuur of Victor. Niki Peeters bepaalt er mee de koers als Marketing & Sales Excellence Directeur. Ze vraagt zich af hoe generatieve AI haar team kan helpen.

zalige-workshop

niki-peeters-camino.jpegNiki Peeters: “Ik wil de praktische mogelijkheden en ins & outs te weten komen. En de marketeers van mijn team hierin meenemen, omdat ik een AI-drempel bij hen voel. Sommigen kijken heel erg uit naar de opleiding, terwijl anderen heel kritisch zijn. Al zijn die laatsten na één workshopdag al allemaal ‘bekeerd’!” (lacht)

Hoe kom je bij SBM Bedrijfsopleidingen terecht?

“Via hun advertentie die me aanspreekt. Vanessa Aneca, L&D Projectcoördinator Maatopleidingen, pikt mijn vraag meteen op. Heel vriendelijk en duidelijk brengt ze in kaart wat wij precies nodig hebben voor een offerte die ons past, en die ze stipt opvolgt. Ze twijfelt geen seconde om ons aan AI-docent Wim Van Rompuy te koppelen.”

In het gezamenlijke intakegesprek met Vanessa en Wim schetst Niki de specifieke communicatienoden van elk merk. Spek voor de bek van Wim, zelf ook een sales-, marketing- en communicatiebeestje.

Hoe brengt ChatGPT het ervan af, Niki?

Niki: “Het heeft véél meer mogelijkheden dan we voor mogelijk houden. We hebben voornamelijk copywritinghulp voor ogen, maar het kan zoveel meer dan dat. Inzichten, insteken of een kritisch oog? Op elke goede vraag volgt een goed antwoord. De prijskwaliteitverhouding van deze inhouse opleiding is dan ook perfect. Vooraf zorgt een opgenomen webinar van 1 uur er bovendien voor dat we met dezelfde basiskennis starten, en na de workshop reikt de opvolgmail nog zeer waardevolle extra informatie aan.”

De spontane reacties van de marketeers liegen er dan ook niet om:

  • "Zalige workshop!”
  • "Ik krijg er zin van om dingen uit te proberen.”
  • “Dit had ik zelf nooit gevonden.”

Wat typeert Wim als trainer?

Niki: “Wim is heel enthousiast en inspirerend, maar ook realistisch. Hij kent en verstaat ons takenpakket en geeft de juiste inzichten om ChatGPT optimaal in te zetten. Kortom, hij denkt gewoonweg mee en geeft aan niét op alles een pasklaar antwoord te hebben. Op zo’n momenten zoeken we naar de juiste oplossing voor óns, terwijl we samen live met AI chatten.

Verraste je iets in Wims aanpak – positief of negatief?

Niki: “Nee, verrassen niet direct, charmeren wel. Waarom, vraag je? Omdat Wim veel inzicht heeft en praktische tips geeft waarnaar wij echt op zoek zijn. Geen theorie, wel praktijk om mee aan de slag te gaan. Eigenlijk zoals Camino elke dag voor zijn klanten aan innovatieve woonoplossingen werkt!” (knipoogt)

 

camino-banner.jpeg